Gezocht: Helfrich Blanche

Vraag en aanbod voor allerlei absintgerelateerde voorwerpen.

Gezocht: Helfrich Blanche

Berichtdoor Nico op 19 Jul 2010, 11:18

Beste forumleden,

Ik was te laat om nog een fles Helfrich Blanche op de kop te tikken bij drankenhandel Den Hoorn in Lier.

Nu, ik weet dat Helfrich ondertussen terug gemaakt wordt, maar dan onder de naam Akveld, maar het is voor de fles dat ik het zou doen.

Zijn er mensen onder jullie die nog een (liefst volle :p) fles Helfrich Blanche hebben staan en deze willen verkopen? Let wel: sowieso de Blanche, de Verte heb ik hier nog staan.

Alvast bedankt!
Nico
Nico

Re: Gezocht: Helfrich Blanche

Berichtdoor anrepta op 19 Jul 2010, 13:20

Les Caves Du Roy in Parijs heeft blijkbaar nog voorraad: http://www.cavesduroy.fr/catalogue/Holl ... anche.html
De prijs van 49 EUR is erg schappelijk, er waren webwinkels waar de prijs opliep tot 100 EUR per fles nadat Helfrich bekend gemaakt had dat hij van plan was te stoppen.
Gebruikers-avatar
anrepta

Berichtdoor Nico op 19 Jul 2010, 23:49

49 euro is toch genoeg vind ik... Bij Den Hoorn heb ik 32 euro betaald voor de Verte :o
Nico

Berichtdoor anrepta op 20 Jul 2010, 18:28

Ach ja, vraag en aanbod zeker?
Ik heb hier ook nog wel ergens een paar flessen Helfrich Blanche liggen, maar gezien de huidige schaarste denk ik niet dat ik die ga verkopen. Ik heb me er dan ook voor moeten haasten, want het waren de laatste die er nog lagen bij Den Hoorn.
Gebruikers-avatar
anrepta

Terug naar Brocante